For all the times for all the cries for all the pain i've caused i apologize

Skola som vanligt idagdå och tisdagar är så förbannat sköna så vi for ner på stan på vårat hål som är över två timmar och käkade på subway och gick på stan men jag hittade då inget och har fått för mig att jag inte har nå pengar hehe. Sen hade två lektioner o löpträning i skolan hahahah (!?!?!!?)
Sedan så for vi hem o fixade lite sen på frasses hahahahaha..... blev en milkshake denna gång .
Vi är galna idag fast vi har ju som sagt gått mke idag hehehe.
Ikväll ska vi på nån teater eller vad det nu är så jag väntar på jessica o linn här hemma hos mig nu och min moppe är då igång men det låt konstigt hiihi kanske är trasig =]
Mer vet jag inte vad som händer , imorgon blir det dressyrträning , lite program och så på ridhuset.
Sedan :
Torsdag : Valborgs  VAD HÄNDER DÅ?  och packa lite inför vännäs

Fredag: Hopptävla Amadeus sen åka till vännäs med Yippie

Lördag: Tävla

Söndag : Tävla

Måndag : Ledig'

Jamen så ser det ut ! Hej på dig , tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0