Cause you're independent and you got my attention




Just nu så känner jag att jag vill ha sommar , har inte känt det förän nu men nu
är jag less på att det aldrig ska bli det för det kommer typ vara istiden så länge vi lever .
Snön smälter - Vatten - Kyla - Is - Snöar . Sådär kommer det gå runt , nice.
Skulle vara perfekt om det alltid var vinter i fjällen sen sommar på resterande platser !

Jag  har nog blivit lat som inte orkar gå in på bloggen och skriva längre , nämen..
jag har haft så förbannat ont i huvudet så ingen kan ens sna hur jävulskt ont jag har haft sen
har det gått upp och ner , ibland bra ibland förjävligt.
Men igår skulle jag faktiskt hs skrivit men då dampade blogg.se och jag fick mig inte in , bra humör jag blev på då då.
Nämen jag gjorde inte ett pisss igår och det var fredag , hade ont som ett psyk och såg bara film .
Sen fick jag skiiiiitont i huvudet inatt eller vi fem så då gick jag upp och duschade sen såg
 jag film igen haha snygg jag är.
Idag ska då jag snart ner på stan haha elr snart och snart vid tre .
Då kommer josefin hit =)
Sedan ikväll vet jag då inte vad vi ska göra så är det någon som vill
ha oss i sin närvaro så hör av dig!!
Nu ska jag ätaaaa sen göra mig klar om ett tag , blir ett himla långt tag hehe
PUSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0