23.49

Hemma nu då!
Har nyss anmält mig till dressyrtävlingarna i vännäs den 1-3/5 blir att jag rider en Lb.3 , La.4 på lördag och på söndagen en La.3.
Kanske blir en debut i La.5 på söndagen också
 beroro ju som sagt på hur dagsformen är.
Ikväll var det då definitivt inga fel på dagsformen
 han var pigg som aldrig förr och hoppade kanon bra så vi nöjde
 oss med att träna lite svängar , en liten bana och lite travhoppning.

Nu blir det för mig att duscha sen greppa tag
om hkboken och plugga lite inför provet jag har imorgon ,
är inte föränn sista lektionen så jag hinner nog plugga lite på
 skolan imorgon också. För tillfället är jag  himlahimla glad
och för vad vet jag inte ,  jag har som inget att vara glad för
nu tror jag bara saker som jag borde ta tag i nu tex. att plugga
 hk nu hehe och packa inför torsdag!
SUSSSAAA SÖTT! puss

Bild från tävling i vännäs förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0