20.33

Nae asså nu mår inte jag bra i huvudet .
Ont som fan dunkar i bakhuvudet så jag tror jag får nån utbrott snart.
Har iaf varit på utvecklingssamtal gick väl bra , inga store problem inte .
Sedan så var vi förbi stallet och nina (har hästsportsbutiken) och kollade så att hon skulle ta en fodersäck
till på måndag sen sa hon även hade hon hade hemma mässingkandarstång! blir perfa om det är i rätt storlek för min häst är nickelallergiker så nickelfritt är ett måste sen var även den stången ganska mild så nu äre bara hoppas på att det är i rätt storlk , annars blire o beställa.
NU ska jag nog kolla på huvudet höll jag på säga nämen jag mena tv och se om det finns nå bra där
så tjingeling gott folk inte för att jag tror att nu intresserar sig för att läsa nått hära men haha:P
PUSS!!!


Söthäst just efter tävling ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0