18.24

Låååång dag i skolan fastän vi var och kollade på någon som berättade lite om nå krig på förmiddagen.
Var väldigt varmt idag , kanske blir som det sagt att på valborgs kommer det vara varmt , men man vet aldirg det där med vädret.
For till stan sen och träffade josefin , köpte en vit body och en randig kjol som jag måste byta storlek på imorgon.
Blev inte stallet direkt efter skolan så jag ska dit snart. Fick mina ridstövlar nu också , tillslut.
Var skitsköna men stela haha menmen , lite låga i skaftet tycker jag för det kommer att sjunka ner så jag kanske skulle ha beställt ett par andra haha . slutskrivet ! TJING!



Kanske skulle ta sig ett dopp i boviken ikväll hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0