17.38

























Jag och Amadeus


Sitter hos jessica nu och hon ligger åd och sover haha.
Blev inget hoppande idag för det regnade så det får väl bli senare.
Ikväll  ska vi nog bara umgås några tsycken och tråka, sedan har jag en svenska grej att skriva klart.
Fick veta idag om en bilolyckasom skedde igår i lillholsträsk där fyra ungdomar var inblandade varav en har avlidit , den personen har jag kompisar som kände väldigt bra , inte kul att se ens vänner så nere och inte kul att något sånt här ska hända så vila i frid. Som jag uppfattar det så är de andra tre personerna skadade , en av dem har jag umgåtts med litegrann men det var back in the days. Helt sjukt när man tänker att det här kan hända vem som helst när som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0