17.29

Jahapp sitter jag här igen , är en himla bra anledning för att inte
plugga på om hitler stalin churchill och andra världskriget och allt som hör till där.
Prov imorgon alltså. Känns som att peter kommer att komma med ett prov på en jävla massa sidor som kommer att vara för svårt för att klara , så om det blir så är det inte bra asså..
Borde vara förbjudet att ha prov på måndagar och nog fan har jag två också!!!!!
Andra vk + Spanska .
Så jag borde nog plugga arslet av mig nu .
Köpte ett smalt hårband idag på stan bara för att och nog kommer jag att slarva bort det där
kan jag lova , blir nog ikväll jag gör det också!!
Hittar en massa kläder på stan just nu då jag verkligen inte har råd att lägga ut pengar på kläder ,
brukar ju som vara så haha.
Ha en skön söndagskväll , det kommer då inte jag ha iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0