16.15

NU har jag varit himla duktig o rensat och sorterat hela garderoben och flyttat om hyllor och vet ni vad , när jag flyttade om en av hållorna stod det  " ACK = bäst " och detta har nog ingen i våran familj skrivit så jag antar att det var de som bodde här före som skrev det hahaha skumt att det är kvar isf för vi har bott här sen 96 hahaha;)
Nu har jag tre filmer som jag ska se som verkar rätt bra så om någon har lust kan dom ju alltid göra mig sällskap hehe.
Igår hoppade jag då iaf med Yippie och det gick finemang sedan åkte jag moppe hem med nathalie för hon jessica degen o emil kom förbi. Senare så umgicks jag med dem och vi gjorde inte mkt alls.
Ineget mer att skriva om nu , tjing puss!


Jag och Yippie om några år hehe elr så inte.
Monica Theodorescu & Whisper

Kommentarer
Postat av: lennart

bra att du städar!!

2009-04-22 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0