14.15

Sitter ute i korridoren nu och har no och ska skriva om det fria arbetet som vi har hållt på med i evigheter och ska hålla på med enda tills terminavslutet . Har inte kommit fram så mycket i det arbetet än så länge haha nämen egentligen har jag skrivit ganska mycket fakta och sådär med har inte kollat igenom någonting så jag borde väl sätta ihop det och kolla över det , har säkert skriva massa saker flera gånger..
Min mobil har lagt av nu så jag kan inte få tag i pappa om vi skulle fara o köpa ridbyxooor så jag får väl fara hem istället då. Ikväll blir dett att fara och rida på ridhuset med yippie.
Har haft spanska uppsatsskrivningen nu på morgonen och det gick verkligen sämst , är inte bra på att skriva på spanska haha. Svenska provet var inte riktigt som ett prov utan mer som en gruppuppgift , gick väl sådär hahaha..

Ska låtsas kolla nu och skriva hehehe kanske .

PUSSSSSSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0