13.32

Har no igen hehe vilket betyder samma plats i korridoren med en dator i knäet .
Kommer då inte klara av hk  provet haha . Kan ingenting .
Jag ska nog träffa sofia efter skolan sen hem , städa , packa sen stallet.
Imorgon börjar jag halv elva och har engelska i 40 min , inte värt haha får se om jag far på den lektionen eller inte .
Måste till stallet innan skolan imorgon om jag ska dit då , vilket betyder att jag kommer måsta vara i stallet vid typ sex för att hinna släppa ut hästarna , mocka osv sen rida också. Sedan vid lunchtid så blir det att fara tilll ammarnäs!
Har inte fått klart för mig än när det blir att vara hemma men det blir antingen på tisdag eller onsdag.
Så det blir ett par dagara där sedan är det back in buisness , dressyrtävling på lördagen den 18april så då ska jag väl in till ridhuset och träna lite program med honom.
Resten av mina lediga dagar får vi ser vad som händer blir nog
att umgås med mina kära vänner och hitta på nått=)
Nu ska jag kolla runt lite hära , bra ursäkt för att inte skriva mera haha nämen hej!!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0