00.40

ÄR då hemma nu iaf .
Kvällen blev iaf så att jag o sofia for dit emelie var och softade där ett tag sedan tiggde jag skjuts hem haha.
Nu är jag själv här i min ensamhet och ska typ sova  , har som inget bättre för mig så jaa. Kan ju alltid se en film haha men jag hatar att se film själv så jag kommer nog sova ist haha=]
Haha jag har då börjat skriva korta inlägg nu ist för skriva mkt som jag gjorde förrut , har helt enkelt inte mkt att skriva  haha.
Imorgon så vet jag inte alls vad som händer , ska väl på stallet på morgonen/dagen sen på kvällen har jag inte den blekaste om vad som händer.
Nu  råkade då texten bli sneee för jag råka trycka nånstans o nu går det gå inte att ändra , laggar som fan så nu blire såhär fint haha.
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0