18:18

du är så fucking irriterande att jag får hyper

idag har jag då försökt bli lite brun men min hud vill inte det så jag kmr vara vit hela sommaren , jättesnyggt
Men det var iaf sjukt skönt att fara till stugan för jag har då inte varit där på evigheter typ slutet av juli ? asså shiet det är fan längesen men nu jävlar=)
Och sen körde jag lite bil på väg hem från stugan o jag är fan bra=D=D
Ikväll ska jag vara med rebecca o jag har no idea på vad vi ska göra men vi hittar nog på något , men nu blire duschen sen vänta på att maten ska bli färdig grillad och om jag känner mina föräldrar rätt så kan det taaa vääääääldigt lååååååång tid innan ens grillen är på menmen , seeeyaalater=)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! vore assjysst om du bara klickade på den här länken: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8992 och hjälpte mig vinna respengar! du kan själv gå med i tävlingen om du vill också. :D

2008-05-31 @ 19:05:50
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0