16:07

mkt att göra nu elr så inte , väntar på att håret ska torka
föna är bara jobbigt =)


Någon:
Som förstår dig: linn
Som du saknar: jadu flera
Som du längtar efter: jadu flera
Som du hatar: inga kommentarer

Vem:
Kramade dig senast: ähm minns int (A)
Pussade dig senast: joss kanske ;]
Var hos dig senast: jess
Var du hemma hos senast: jess
Ringde dig senast: mamma
Ringde du senast: vetint

Jag:
Är singel: jodå
Är rädd för att bli övergiven: iblnadd
Svär ofta: jeop
Sjunger i duschen: ibland
Är en morgonpigg person: jepp
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: ¨säkert ;D
Är kär i kärleken: hhah ibland kanske
Skrattar åt mina egna skämt: ibland när ingen annan skrattar =]
Vill ha barn: de återstår att se

Har du:
Piercingar: nu bara öron
Syskon: emma , lillasyster
Pojk/flickvän: ne
Jobb: ne
För många vänner: går nog inte att ha
Rymt hemifrån: hah je
Färgat håret: ojaaa
Bra självförtroende: ne
Sagt "jag älskar dig" till någon: jeop
Varit kär: jjepp
Gjort något olagligt: heh tyvärr
Somnat i skolan: joo
Brutit ett ben: ne
Tappat bort mig i min hemstad: nee
Sett en fallande stjärna och önskat: jepp
Varit otrogen: nee
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: hah ja
Smugit ut utan lov: jepp
Ljugit om var jag är för mina föräldrar:jo
En hemlighet som ingen vet: jep
Varit på en blind date: nje
Sovit en hel dag: jooo
Somnat gråtandes: nee?

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: jepp
Ha ångest: jo
Drömma mardrömmar:händer
Klä dig i svart
: yess
Hata folk: händer
Lita på folk: bara endel

Sista personen som:
Sov i din säng: jag själv =]
Fick dig att gråta: ähmm vetint
Du delade en dricka med: en med linn men jag minns int vad det var :]
Skrek på dig: mamma
Du fick sms från: pappa

Kommentarer
Postat av: J

NU ÄR FESTEN IGÅNG

2008-05-31 @ 01:21:26
URL: http://jesicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0