080530

gooooodmorgon ska till skolan snart men jag känner mig inte så värst kry har ont i huvudet som fuck o troligen feber men vad gör man inte för klassens egna disco som kmr att rocka =D elr så int 
Nu har vi bara svenska och idrott sen slutar vi 20 över 10 och då ska jag köra till stalllet o mocka o kanske rida ut om jag hinner sen hem igen och fixa mig sen blir attt fixa inför discot som börjar halv sju , och sen måste mamma duscha hhästen o packa saker så vi får oss iväg tidigt imorn för jag är första start klockan nio =)
Jag fick då klart Svenskauppsatsen igår och nästan klart tekniken men vi har endå int det idag ;) så jag lämnar in på måndag så har jag hunnit fixa till den lite=) men nu gottfolk ska jag torka håret och fixa på svenskan lite , tjingeling!

image143

It feels like paradise
The world is closing in
It feels so right
I start to fantasize
About what we getting in
'Cause now you're mine
This is our time
Boy I want you close to me
In an endless summer
We'll make love and we'll be free
It's an endless summer
Boy I want you close to me
In an endless summer
Now it's time for you and me
My heart beat stronger now
Now you're by my side
I hold you tight
Please let me show you how
We'll grab a ray of light
'Cause now you're mine
This is our time

Kommentarer
Postat av: jez

VÅRAT DISCO KOMMER KINGA

2008-05-30 @ 08:02:07
URL: http://jesicaa.blogg.se
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå din på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 08:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0