080529

Nu har jag jag nyss kommit in från solen och det ärinte kallt kan jag lova fast nu har jag typ feber så jag kallsvettas o fryser ihjäl så fort solen inte värmer på elr om jag går in menmen , imorn ska jag till skolan för vi har endå bara två lektioner för vi är lediga efter lunch och sen har vi ju disco hah =D sen så blir det tävling på lördag o söndag här i skellefteå , regional dressyrtävling så jag kan ju alltid hoppas att det ska gå bra men det borde gå rätt så bra eftersom han gick som en klocka i umeå fasstän han var trött och nu är det ju bara två klasser sen får han sova hemma , vara ute i i hagen och inte sova i en manege brevid hästar han inte känner=)
sen har jag bestämt mig för nått som inte kmr att gå för jag vet själv hur det kmr sluta iaf menja det går bara inte att spela med när man vet hur det känns själv men aja jag vet bara int hur jag känner än för ja amen vi får se vad som händer.. men nu ska jag ut o sola lite hihih elr så sätter jag på en film o chillar =) tjing


                                                                      image131                                                                                       



 If the heart is always searching,
Can you ever find a home?
I've been looking for that someone,
I'll never make it on my own.
Dreams can't take the place of loving you,
There's gotta be a million reasons why it's true.
When you look me in the eyes,
And tell me that you love me.
Everything's alright,
When you're right here by my side.
When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.
How long will I be waiting,
To be with you again?
Gonna tell you that I love you,
In the best way that I can.
I can't take a day without you here,
You're the light that makes my darkness disappear.
When you look me in the eyes,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0