080528

hejsan , nu har jag nysss kommit hem från skolan där jag har hämtat lite saker bla teknikuppgift , svenska , matte o geografi som jag tänkte ta itu med lite senare . Efter jag gått upp för trappen i skolan vart jag svinyr och såg knappt amanda som stod där skitmysko det är som att det inte at jag som är i min kropp utan att den lever ettt eget liv om nu nån fattar?  och jag kan knappt ta en alvedon utan att den fasstnar i halsen så mat ät typ bara attt glömma för jag har ingen aptit o det tar bara ont attt svälja.
menmen , igår ringde jag micke angående attt efteranmäla sig till de regionlatävlingarna i helgen men han hade inga pappaer så jag fick prata med marina om det för det är hon somskriver in allt i datorn så jag efteranmälde mig till 2 klasser Lb:2 på lördagen o Lb:2 även på söndagen så det blire debut på 60 meters bana ihelgen dp och vi får väl se om jag svimmar av min köretlfeber hahaha nämen jag överlevde ihelgen så det ska nog gå bra min syster tar endå hand om hästen efter jag ridit så jag får vila då =) men jag får väl passa på attt vila i veckan men på fredag måste jag iaf till skolan för då har vi DISCO på kvällen  och det måste ju såklart alla som får (åk 4-7) komma på =)! 


nu ska jag pressa ner en alvedon , lägga mig i soffan o slå på en film=)! tjinggg





I don't know how else to put this - it's taken me so long to do this
I'm falling asleep and I can't see straight
My muscles feel like a melee - body's curled in a u-shape
I put on my best, but I'm still afraid
Propped up by lies with promises - saving my place as life forgets
Maybe it's time I saw the world
I'm only here for awhile - but patience is not my style
And I'm so tired that I got to go

What am I supposed to hide now?
 What am I supposed to do?
Did you really think I wouldn't see this through?
Tell me I should stick around for you,
tell me I could have it all
I'm still too tired to care and I got to go

I get to go home in one week, but I'm leaving home in three weeks
They throw me a bone just to pick me dry
I'm following suit and directions, I crawl up inside for protection
I'm told what to do and I don't know why
I'm over existing in limbo,  I'm over the myths and placebos
I don't really mind if I just fade away...
I'm ready to live with my family, I'm ready to die in obscurity
Cuz I'm so tired that I got to go

What am I supposed to hide now? What am I supposed to do?
You still don't think I'm going to see this through?
Tell me I'm a part of history - Tell me I can have it all
I'm still too tired to care and I got to go




Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas att du får en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 12:15:14
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: queenpeach

ha en bra dag!
kolla gärna in min webshop med klänningar som ingen annan i sverige har :D

2008-05-28 @ 12:18:17
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0