080527

hallo nu har jag verkligen inte haft mkt att göra idag eftersom jag gjorde en ny header till min storaförvåning:O
Nu är det ju så att jag har tydligen fått körtelfeber o det är inte trevligt kan jag lova och jag måste vara hemma men jag måste endå till skolan för jag tvingar mig själv o måste jobba för att behålla mina betyg nu det sista lilla som är kvar menmen , Det började med att jag i fredags hade ont i huvudet som fan o ville bara dö o när jag vände huvudet så förljde liksom inte ögonen me hahaha och sen hade så jag hela helgen när jag var i umeå också , sen har jag inte haft någon mat lust o har inte de nu heller för när jag sväljer så stannar de bara i halsen o det gör superont , min hals är tydligen jäääääätteuppsvullen o det syns också på utsidan o det ser helt fuckat ut , sen har jag även varit yr osådär , men jag trodde först det var pollen för jag har kännt av det ganska mycket i år attt det runnit ur ögonen oså men jag har tagit medicin o ögondropp för det men halsen o huvudet vart inte bra så jag for på vårdcentralen i måndags men det var fullt så jag for tillbaka dit senare o gjorde hals o blodprover o jag nog hade jag körtelfeber väldigt trevligt om nån frågar mig .
Ja som jag sa så var jag i umeå ihelgen och tävlade .
På fredage efter skolan så lastade yippie i transporten o började köra till umeå , han skötte sig finemang o stod stilla , pappa har även inhandlat en kamera så vi sitter o ser vad han gör i transporten när vi kör hihii =)
när vi närmade oss sikeå så poffade de till i vänstra  bakdäcket på bilen o självklart så hade vi ju fått punka:O
så ut med hästen så han fick beta på nån äng i sikeå hahah tur att sötnösen är snäll =) så pappa bytte till reservdäcket som är smalt som ett crossdäck sen körde vi på det till umeå o jag var störtnervös stt vi skulle få punka igen så pappa ringde christoffer o christer som kunde möta oss med däck om det skulle hända=)
men vi klarde oss till umeå elr rättare sagt södra umeå ryttarförening där tävlingen skulle hållas så yippie fick gå en promenad och sedan sova o vi for illl hotellet. På lördagen red jag först en Lb:1 o där kom jag 2:a  , sedan i La:1 gick det bara piss.... vi var trötta båda två menmen vi fick då godkända poäng iaf .
Sedan peppade Hanna oss att stanna en dag till så efter hon tjatat så fixade vi med mat stallplats, hotelll osv och efter anmälde mig tilll två klasser på söndagen  Lb:0 o La:1 . Det gick bra i båda men vi fick inga placeringar men jag red fel i Lb:0 elr rättare sägt jag glömde en halt , och i La:1 så hade vi lite missar men travökningarna  var perfekta den här dagen o hade var fortfarande full med energi efter lördagen =)
Väl hemma igen så var yippie ohanterbar o jg hannn inte ta av grimman innan han fick gå in i hagen HAHAHAh han var då heltokig , så han galopperade in till sin lika bögiga kompis amadeus o rullade sig o busade =) han verkade faktiskt inte de minsta trött hahha =)
image119image122
nu ska jag iallafall städa innan mamma kmr hem och dampar på mig ännu mera hahahahhiahiahia =)




och du din lilla jävel kan ta
ditt så kallade "liv" och
dra åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0