080318

hallå
det var sjukt längesen jag skrev något här för jag har inte haft någon datorn och dessutom varit i ammarnäs på sportlovet . Det var sjukt skönt att komma ifrån allt och bara ta det lungt eller lungt och lungt jag somnade sent på nätterna o åkte snowboard sex timmar från 10-16.00 men det var kuuul som satan =)
Sen så har jag en massa tävlingar inplanerade som jag och yippie troligtvis ska vara med på och den första är en dressyr på SRK  sen i mittan av  maj så blir det nog en rätt roligt tävling då jag o marina ska följas till piteå och tävla dressyr sen äre nån hopptävling i umeå i maj också o på SRk också så jag får se vilka jag ska åka på men det blir nog kul vart jag än far =)

image111


Nu äre det iaf sista veckan i skolan före påsklovet och vi kollar typ bara på massa filmer om olika företag o snackar vad vi vill jobba med osv haha men det är endå trist =) vi hade då ett "nationellt" matteprov idag och det gick väl sådär men jag kmr nog ha en massa fel så mitt mvg kmr säkert sänkassss menmen
Snart så ska jag till stallet sen hem och tvärduscha sedan fara till linn och sova där elr sova och sova haha(A) vi ska nog gå till statiol och försöka HINNNA dit innan som stänger och känner jag oss rätt så kmr det nog ta lång tid hha ;) imorn så ska linns mamma skjutsa oss till busstationen så vi ska hoppa på bussen till 07.35 bussen till skellefteåhamn för att vi ska på studitebesök där med klassen och det kmr nog vara nå så jävulskt tråkigt haha =)
men nu ska jag gå härifrån iaf   =)


Kommentarer
Postat av: jc

kom hem mini, we miss u !!!!!!!!111

2008-03-23 @ 03:53:41
URL: http://jesicaa.blogg.se
Postat av: Sofia kempa.

Jag saknar dig puss..

2008-04-03 @ 02:54:13
URL: http://sofiakempa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0