080301-02

¨igår så steg jag upp just före tio men for inte till stan föränn 12 med pappa och skulle köpa en ny bindning tilll min snowboard eftersom jag skulle ha en vit så då hittade jag en på teamsportia som jag ville ha så nu är snowboarden monterad och klar=D jag köpte också ett pannband att ha när jag åkerrr=)
när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och så ringde sofia och skulle vara med mig och jessica ,och hannahe skulle sova hos mig men iaf så skjutsade mamma mig och sofia till statoil på kågevägen där vi mötte jessica som varit på matchen , senare så for jag sofia och jessica till kaplan och var med filip , sebbe o nilt sen kom stina ett tag också ,och vi gjorde inte så mkt he he hehehehehe senare på kvällen så ringde hannahe och hade gåttt från anderstorp till kaplan för att hon skulle med mej hem haha så jag mötte hennne sen ringde min "lugna" mamma så hon kom iaf efter ett tag och skulle promt ha med mej hem hahahahahah så där slutade min kvällllll ;) 
idag så har jag bara varit med yippie på ridhuset vid tvåtiden och sedan for jag hem och packade lite grann sen tillbaka till srk för att rida lektion och det gick faktiskt jättebra för engångskull=D jessica följde mig hem sen och vi började se wallander-afrikanen men såg även på nån skotertävlingen och det såg satanskul ut men nu har jessica farit hem och jag ska packa och lägga in lite musik på mobilen så jag har iveckan då jag ska till stugan i ammarnäs imorgon och stanna troligen hela veckan så det kommer blir sjukt roligt  =D=D=D
och ni som har mitt nummer får smsa elr ringa mej hur mkt ni vill =) tjingeling


Kommentarer
Postat av: j

i call u

2008-03-03 @ 17:58:05
URL: http://jesicaa.blogg.se
Postat av: sofia

AW mattillda :)

2008-03-12 @ 22:41:28
URL: http://sofiakempa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0