0802029-0301

I dag var jag på skolan men vi hade två och en halvtimmes hål för bosse var borta så vi skulle inte ha någon gympa så jag, linn och johannal for hem till john och såg nån film ochhhhhh spelade cs heheheh ;) ;) ;) ;)
sen hade vi bara tre lektioner kvar och lasse är borta och vi hade pekka så vi satt bara vid datorerna och skrev om nå sex grejs haha =) men hela dan var satans nice för halva klassen var borta =)
Efter det så for jag hem sedan till sofiak och gjorde mig klar för att sedan fara på nightflight så då träffade vi en massa där och så , men ja kvällen vart ju hahah aaa
Men nu är jag iaf hemma och ska nog sova nångång snart sen far jag nog en tväris på stan med pappa imorn för att köpa en ny bindning för jag vägrar ha en svart och på kvällen ska jag sova hos jessica och vi kommer förhoppningsvis ha satans kul imorgon hehehehehe =D
och jag måste också säga förlåt för att jag inte skriver här så ofta för det gör jessica väldigt upprörd och hon blir en aningensförbannad
men nu ska jag vara social och inte sitta här och skriva i min ensamhet , pusssssshej sovgotttttt


image102image104


_______________________________________________________________________________________

Maybe we could make it all right
We could make it better sometime
Maybe we could make it happen baby
We could keep trying
but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back
Just a little, little bit better
Good enough to waste some time
Tell me would it make you happy baby
We could keep trying
but things will never change
So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0