22:01

hallå idag steg jag upp just efter sex och for till stallet och fixade lite innnan vi lastade och körde till srk där jag skulle tävla Lb:2 alltså samma klass som jag tävlade i lördags =)
han var skitfin på framridning verkligen jättefin men på banan blev han lite slö men det gick bättre än gårdagen iaf , så vi fick 65% och det vart en tredje plats , vilket gav 200 kr så 700 kr tjänade jag ihop denna helg haha=)
min häst är bäst=D efter det så for vi ut till stugan där min farfar var för han fyllde år så vi grattade han sen så körde vi hem och så cyklade jag och jessica med våra söta hundar tilll stallet eller jag cyklade och hon åkte HÖHHÖHÖ där skulle vi iaf ha teori , hela tiden i en timme så låg ganza och flåsade under bordet för hon har ju ssån jäkla bra kondition asså
"vi börja typ motionera så här varje dag" :says jessica

image151image152
ja igår iaf så tog jag o rebecca moppen till johannas stuga i storhamn hihiihhi=) vi chillade o stod och pratade strunt nere på stranden  påvägen hem tog vi nån jävla väg ute i skogen men en massa stora satans stenar lverallt typ grus/stengång och vi hade inte mkt bensin kvar så vi rullade nerför hahaha sedan på ok så träffade vi en gammal bekant som jag inte behöver nämna namnet på haha skridskor proffset elr nå ;D
men nu ska jag göra klart teknikuppsatsen för imorgon är sista dagen att lämna in och jag har kommit en bit ner på papperet iaf men det finns typ inget om percy spencer på internet menmen sen ska jag dricka teeeeeee och göra ett jävla bra arbete sen sova för jag har så jävla trött, , ha en trevlig natt pusssssspuss






   b ä s t

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är inte bäst

2008-06-07 @ 14:09:31
Postat av: Anonym

hon är inte bäst

2008-06-07 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0