080612

HEJ för sista gången på väldigt länge för nu är det snart sommarlov och då tänker jag då inte sitta flera timmar framför datorn och skriva blogginlägg , men imorn skriver jag väl kanske lite innan vi far ut elr så kmr jag skriva lite i  sommar de återstår att se ;) hahahaah jag ändrar mig ju fort elr nå
Men nu har jag gjort något som ser heltför jävligt ut och jag ångrar mig bara hähä , jag har färgat håret.
hahah det är typ beiget heheh jagf passar inte i det och jag vill vara blond igen höhö=( de suger sen ännuvärre är att jag har meeeeega kort hår för dom klippte typ av allt för det var slitet=( så nu  vet jg inte  vad jag ska göra och det suger
menmen jag orkainte skriva vad jag har gjort ifag för jag har bara chillat för vi slutade tidigt för vi hade en liten lekdag här på mb och igår hade vi också brännbollsgrejs så det har varit jätteslappt=) sen idag så var jag på stan oså men nu ska jag prova mina avslutningskläder , och det vart så jag köpte cognac färgade pumps till min vitaklänning  ,men det spelarnogingen roll för mitt hår kmr  ändå förstöra allt hahah ,
aja nu ska jag göra det sen fara till stallet nångång
snart sen vet ja int ekr ska till bergsbyn också en tväris
men hare bra , hoj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar moppen=(=(

2009-01-13 @ 17:44:22
URL: http://amandaabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0