080608

hallåhallå
nu har jag kommit hem från byske där jag tillbringat helgen med nathalie , vi har bara tagit de lugn och inte gjort så mkt mhihihihiiiih=) sen igår så gick vi i 6 timmar... typ över tre mil den dagen skitkul hahha.
Fredagen var nog kul för vissa men jag ingick inte i den truppen hahaha men lördagen vart då bättre,
 de var nicet=) Sen kan jag ju berätta hur det gick på tävlingen så fredags , vi kom trea i 90cm , men då hade vi ett jäkla kråksprång på åttan för han lyssnade inte riktigt på mig ocg han var faktiskt ganska obrydd om hinder som han är när han inte tycker att han behöver ta i , men om inte missförståndet så annars hade vi nog fått en ännu bättre tid men vi fick då placering=D sen i 100cm var han så jäkla fin och låg perfekt  på alla hinder men då fick vi ett litet pet på sista hinderet=( men vi kom endå första utanför placering så det är helt klart godkänd , min häst är bäst=) sen hade jag också med min slav som gör saker utan att jag behöver be om det , jessica =)
Efter tävlingen så bar det hemåt och fixade i stallet osv sen så packade jag grejer , efterdet så skjutsade pappa mig till byske=) i torsdags så hade vi ju friluftsdag eler vi tävlade arbetslagen imellan och vi som inte var med fick fara ute och gå i värmen , sen efter tävlingarna så skulle vi vänta på nått meddelande om det var tydligen så att vi skulle få vara lediga heladagen=D så då bar det ner till älven och bada , det var en massa folk överallt men det var nog inte så konstigt eftrsom det var varmt som fan ute=) efterdet så for vi några till stan ocg jag o jessica hjälpa marcus att hitta kläder sen kom johanna också=) jag köpte också en skolavslutningsklänning från ginatricot , det var bara en enkelvit axelbandslös klänning som jag kan få använding av fram över också=)
Och idag ska jag nog bara ta det lugnt och duscha osv sen vet jag inte när mina föräldrar kmr hem men nån gång kanske hah? sen ikväll så skajag o rida på ridhuset sen blire att sova som jag så gärna också skulle göra nu men det blir senare=)
ha en fortsatt trevlig dag! hoj
                                                                                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0