080605

halloj nu har jag duschat och gjort mig klar på 40 min för att sedan cykla till linn strax efter sju för att följas till skolan där vi ska gå ut och gå på strand promenaden för att vi inte deltar i friidrottstävlingen som vår skola har arbetslagen imellan och det är sjukt varmt redan nu så vi kmr bara chilla o steka i solen fram tills lunch då vi efter det har vanliga lektioner. Efter det ska jag på stan o kolla på de där klänningarna sen ska jag vidare till royal (hästsportsbuktik) och se om de fått in något snyggt som jag kan buy till Yippie=) Efter det blir det väl hem och sola o bara ta det lugnt och sedan fara till stallet och skritta ut för imorgon så ska jag till kdrf och tävla hoppning , det är en lokal tävling och jag har bara anmält mig i 90 , 100cm så får vi kanske ta 110 lite senare i sommar=) Jag hade tänkt fara till luleå och tävla dressyr 14-15 men anmälningstiden har gått ut så då orkar jag inte tjaffsa och efteranmäla mig och shiet så vi får kolla när nästa tävling blir för jag hari nte så mkt koll just nu eller rättare sagt så kmr jag inte ihåg HAhaha
Så det blir nog kul imorgon=) Min föräldrar ska då till ammarnäs ihelgen och jag ska INTE med , så vad jag ska göra kan vi ju ta sen ;) det blir nog nicet.
men nudu så ska jag borsta tänderna och
smörja in mig med sooolskyddsfaktor så jag skriver väl lite senare när jag får tid, pusspuss

man vet inte vad man har föränn man har förlorat det

Kommentarer
Postat av: j

saknar fraggis=(

2008-06-08 @ 13:00:39
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0