080604

Hejjjhopppsan
asså just nu känner jag att mitt liv lekar allt är bara perfeeccct!!! men det finns små saker som endå aldirg kmr att fixa sig men det gott folk har jag lärt mig att leva med  (där ljög jag lite )
Idag har det varit jäkligt varmt fyfan , och endå så lägtar jag efter snö ,skoter ,snowbooard<3 men den årstiden kmr så småningom den med=) anldningen till att jag inte har skrviti här på en tag är så enkel som att jag inte har orkat för jag har varit förbannad på en viss person som jag inte kan vara i närheten av , men det har typ löst sig nu när hon släpper mig , vaddå man kan inte börja uppfostra ett barn vid 15 års ålder Hhaahah det går liksom bara inte
Idag har jag då vart på skolan i värmen och bara chillat o alla dagar går fort nu , efter det så gick jag på stan och hittade två klänningar som jag ska prova imorgon tror jag  och sen om jag köper nån av dem till skolavslutingen.
Och sen skulle jag behöva få tag i ljusljusttblondt löshår ? 
jaja meniaf så gick jag och jessica hem från stan med hennes cykel utan skor för våra fötter var döda och jag har varit ute hur mkt som helst idag men endå int blivit brun=( men det kmr hoppas jag?
sen ikväll så red jag och jessica ut med våra pollar på andra sidan e4an  och hade mys=)
men nu ska jag slänga upp nå bilder sen ska jag duscha , ladda in musik på mobilen och sova=)
hare ett forsatt fint liv , hoj



                                    ^ missyou
                                   





 'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect
I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore
And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright



Kommentarer
Postat av: ahag

börja inte om vinter nu.

2008-06-05 @ 16:48:55
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0