080226

Har just kommit hem från kusen&co där jag ska proa v 14 =)  , jag var på stan med jessica och sofia och frågade på flera ställen om jag kunde proa där men antingen var det upptaget eller så tog dom inte emot praoelever,
så jag hade lite panik för blanketten skulle vara inlämnad idag egentligen men nu är det fixat iallafall =)
Ikväll ska jag till srk och träna markarbete elr dressyr med yippie , egentligen så måste han hoppas för det var evigheter sen han gjorde det men nu går inte det eftersom hoppsadeln VAR snesydd som jag sa redan första gången jag red i den men det syns inte om man inte är petnoga och det kan vara det enda som behövs för att hästen ska få ont i ryggen och då blir det ju även att jag sitter snett , så då är det bara för mig att hoppas att den kommer tillbaka så fort som möjligt för vi skickade den tillbaka till leverantören som skickade den till de som gjorde sadeln,  förhoppnnigsvis så får vi tillbaka den inom två veckor men man vet ju aldrig.
Men något som inte är roligt är att manegen inte blir ledig före nio tiden och då hinner jag inte göra något innan dess heller för jag måste fara till bergsbyn vid sju så det suger ju menmen jag ska väl se tv och bara chilla fram tills dess , Vi har inte heller någon läxa iveckan eftersom vi går på sportlov på fredag och det känns sjuktskönt för jag är himla skoltrött nu och jag vill åka snowboard för det har jag aldrig tid för här hemma,
 Så nåsta måndag bär det av till ammarnäs och SNÖöööööööööööööööön =D=D=D=D

Kommentarer
Postat av: preventivmedel

SKRIIIIIIIIV :D

2008-02-29 @ 12:06:22
URL: http://jesicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0