080222-23

halloj har suttit här ett tag fast vid en datorn där bloggarna dampade så det inte gick att skriva menmen ,
igår så lanade vi iaf ;D ;D ;D;D det var himla nicet .
 Jessica ligger i soffan nu och sofia sitter vid datorn mittemot ,
jag får lägga in bilder från igår sen när jag fått dom =)
Idag ska jag sitta här ett tag sedan ska jag hem och sova tror jag eller fara in till stan tvärt för det blir  inget stall idag även om det hade varit skönt att komma ut men då hade jag redan lovat ut hästen till mamma och vi har ju slutat fred eller vad man nu ska kalla det jag ska då iallafall försöka att vara snäll , och ikväll så har jag ingenaning vad jag ska göra det blir väl att hitta på något med nån ,men jag känner mig inte så vidare pigg nu haha
Det känns faktiskt som det är söndag idag för det vart en lång gårdag hahahaha;)
Och just nu längtar jag satans mycket till ammarnäs , en vecka till sen så far jag =)

      
image100



Kommentarer
Postat av: j

opsss

2008-02-28 @ 21:41:14
URL: http://jesicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0