080215


Hallå nu är jag i mitt fostehem och jessica eldar upp sig själv eller rättare sagt sin läpp och nu sover hon som en räv i sängen.
Och ikväll ska vi kanske förbi stallet eller göra något annat trvligt och inte bara sitta hemma och ruttna , sedan imorgon så blir det rsdressyrtävling och jag ska rida för första gången på nästan tvåveckorså vi får se hur det går eftersom jag har stukat foten och har något fel i ledbandet och det hände när jag var hemma hos jessica och sprang in i hennes rum till datorn och halkade o landade på foten som veks helt bakåt så jag trodde den var bruten för den följde typ inte med i rörelserna jag gjorde hahah =)
Så efter ca två timmar for jag mamma och jessica till akuten för att röntga osv men det var som sagt en stukning och när jag var hos en läkare nån dag senare så sa hon att det var nått med ledbandet också så jag går på kryckor nu haha elr jag skippar dom för ofta men det har blivit bättre men jag kan inte ha en sko och gå i så jag får lida imorn men det ska nog gå bra om jag hopparpå kryckorresten av tiden jag är i stallet =)
Sen idag har det inte hänt något annat speciellt har bara varit på skolan och haft matteprov och skrattat åt jessica som ää konstig och troligen går på (hehehe golvet /jess ) knark men hon behöver inte det för hon är tillräckligt sär så att det räcker till hela psyket :)
Men nu ska jag gå och vara lite social med jessica elr jag ska lyssna på vad hon säger haha:))))

snyggste bilden på min häst ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0